Sandra

åt helvete med basketbollar och bilar som inte startar!

Publicerad 2008-01-21 20:15:00 i Allmänt,

21 januari 2008. Härmed förklarar jag denna dag för världens hemskaste!
Dagen började med att jag var tvungen att starta datorn mitt i all morgonhets, för att hitta en bättre vetenskaps artikel, eftersom jag var väldigt osäker på den jag hade valt. I och med att jag satt där vid datorn och skrev ut detta så höll jag på att missa bussen. Jag hann dock med bussen, men då höll Belle på att missa den, men tur som var så hann hon också med den!
   Sen gick vi och åt lunch, eller åt och åt, vi petade lite försiktigt i maten för att sen slänga den och gå på gympan. Catte hade med sin en basketboll så vi satte igång att spela lite på skoj. Jag, Belle o Markus på ena laget och Catte, Hjalle och Simon på det andra. Det gick bra till en början, tills Hjalle kastade basketbollen rakt i mitt huvud så jag trodde jag tappade alla tänder i hela munnen! Gjorde ont som tusan. Ja, och sen efter denna lilla olyckshändelse, så hade hela klassen vollyboll, och vad tror ni händer?! Ja, jag får denna jävla boll i fejjan också! Skoldagen avslutades med en Nk lektion, som slutade utan några fysiska skador.
   Jag och mamma for till Bergnäset och när vi ska fara därifrån så startar inte bilen. Vi bråkar ett tag med den och sitter och surar där i mörkret. Och efter 50 minuters tjurande och klagande och svärande så bestämmer vi oss för att ta bussen, vilket vi gör. Och väl på Smedjan, vad tror ni händer? Vi höll på att missa bussen hem! Men vi hann, med nöd och näppe!
Så ja, denna dag hade jag helst stannat kvar i sängen.

 Nu får jag väl lägga mig o se film eller något, så jag inte kan göra illa mig.
Men då ska ni få se, då exploderar väl tvn eller nå......

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela